Klacht: Sms van Afterpay, voorkom overboeking naar incassobureau

op 18 mei 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb inmiddels 2 maal in 7 dagen tijd een sms ontvangen van Afterpay met het bericht dat ik mijn email moet bekijken en overboeking van mijn factuur naar het incassobureau kan voorkomen, echter heb ik naar mijn weten nog nooit gebruik gemaakt van een Afterpay service en altijd betaald via ideal.

Als ik deze sms niet meer ontvang en mijn gegevens uit de Afterpay database zijn verwijderd.
Ook mijn persoonsgegevens die ik op de volgende pagina invul om mijn klacht te verhelpen dienen puur gebruikt te worden om de klacht te verhelpen en daarna verwijderd te worden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 18 mei 2016 om 15:36 geantwoord

Beste Willem, wat jammer dat je onterecht berichten van ons ontvangt. Een andere consument heeft per ongeluk jouw telefoonnummer ingevuld bij de bestelling. Jouw nummer is uit ons systeem verwijderd, mocht je vandaag en\\of morgen nog berichten ontvangen, dan mag je deze negeren. Bedankt voor het doorgeven van je persoonsgegeven, wij gaan hier uiterst zorgvuldig mee om, ze zijn bij deze verwijderd. Met vriendelijke groet, Petra

Alle klachten die gemeld zijn door Wimke20