Klacht: Sms van Afterpay, voorkom overboeking naar incassobureau

op 18 mei 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb inmiddels 2 maal in 7 dagen tijd een sms ontvangen van Afterpay met het bericht dat ik mijn email moet bekijken en overboeking van mijn factuur naar het incassobureau kan voorkomen, echter heb ik naar mijn weten nog nooit gebruik gemaakt van een Afterpay service en altijd betaald via ideal.

Gewenste Oplossing:

Als ik deze sms niet meer ontvang en mijn gegevens uit de Afterpay database zijn verwijderd.
Ook mijn persoonsgegevens die ik op de volgende pagina invul om mijn klacht te verhelpen dienen puur gebruikt te worden om de klacht te verhelpen en daarna verwijderd te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 18 mei 2016 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Willem, wat jammer dat je onterecht berichten van ons ontvangt. Een andere consument heeft per ongeluk jouw telefoonnummer ingevuld bij de bestelling. Jouw nummer is uit ons systeem verwijderd, mocht je vandaag en\\of morgen nog berichten ontvangen, dan mag je deze negeren. Bedankt voor het doorgeven van je persoonsgegeven, wij gaan hier uiterst zorgvuldig mee om, ze zijn bij deze verwijderd. Met vriendelijke groet, Petra

Alle klachten die gemeld zijn door Wimke20