Klacht: sms spamberichten

op 06 mei 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik krijg twee keer per dag een herinnering via mijn telefoon binnen dat ik moet betalen onder dossiernummer 251646095

Per direct stoppen hiermee en mij uit het bestand halen. Ik heb geen schulden bij NS.
Ze moeten beter hun administratie doen. Ik heb een tijdje geleden een incasso van 70 euro aan een andere incassobureau voldaan. Ik hoef niet nog een keer betalen.

Ik heb inderdaad een email ontvangen. Maar daar is de klacht nog niet mee opgelost. Ik heb een betaalbewijs opgestuurd. Maar ik hoef hun administratieprobleem niet op te lossen. Dat moeten ze zelf doen. Dus het is nog niet opgelost!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 09 mei 2016 om 10:47 geantwoord

Syncasso heeft op 9 mei jl. een email gestuurd naar de betrokkene inzake de bovenstaande kwestie. Wij hebben betrokkenen verzocht een betaalbewijs naar ons toe te sturen. Op deze website zullen wij verder niet inhoudelijk ingaan op de door ons gegeven reactie. Wij vertrouwen erop deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Heeft op 09 mei 2016 om 11:04 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door joostens10