Klacht: sms prijsvraag

op 16 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Heb een balkontafel besteld en waarschijnlijk heb ik iets aangevinkt waardoor ik sms berichten ontving van 3300 over een prijsvraag van Blokker. Deze heb ik verwijderd, blijk ik 5 weken later opeens aan een abonnement à € 12,00 per week vast te zitten!

teruggave van het abonnementsgeld van € 60,00

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 16 juni 2016 om 14:40 geantwoord

Beste mevrouw Driel,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat u vast blijkt te zitten aan een abonnementsdienst. Blokker is hier op geen enkele manier aan verbonden. Wanneer u bij Blokker iets besteld krijgt u nooit de mogelijkheid om aan te melden voor wat voor een abonnement dan ook. Alleen inschrijven voor de nieuwsbrief is mogelijk per e-mail. Hierbij worden uw gegevens niet gedeeld met derden. Wij hebben geen abonnementsdienst en hebben ook geen prijsvraag per sms uitgezet. De kosten die aan u verrekend zijn voor dit abonnement zijn dan ook niet door ons opgevoerd. Helaas zijn er bedrijven die zich voordoen als Blokker. Wij doen er alles aan om dit soort zaken te kunnen voorkomen. Uw melding over de abonnementsdienst is dan ook doorgegeven aan de afdeling die zich hier mee bezig houdt.

Ik raad u aan om bezwaar te maken tegen de opgevoerde kosten en in ieder geval het abonnement stop te zetten. Hoe u dit kunt doen vindt u op de website van de consumentenbond: https://www.consuwijzer.nl/thema/sms-diensten.

Mocht u verder nog vragen/opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mmdriel