Klacht: sms betalen binnen 2 dagen

op 07 februari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nog nooit contact gehad met Syncasso. Ik moet betalen, maar heb geen idee wie/wat. Als ik bel sta ik in de wacht en wordt er niet opgenomen door een ‘specialist’.

Gewenste Oplossing:

Als ik word gebeld en als er helderheid wordt verschaft. Ook vind ik het raar dat ik via de 'gewone'kanalen niets heb gehoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

5 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door Dongentm