Klacht: Sms

op 14 maart 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeie dag
Gister heb ik een SMS gekregen dat ik moet betalen binnen 2 dagen maar weet niet wat ik moet betalen en ik heb geen achterstand ergens wat moet ik doen

Gewenste Oplossing:

Als het op gelost os

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 20 maart 2017 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

De onderhavige kwestie is door Syncasso uitgezocht. Er blijkt sprake te zijn van een ten onrechte verzonden SMS bericht. Separaat hebben we de heer Van Emst excuses aangeboden voor het feit dat hij een ten onrechte een SMS bericht heeft gekregen. Syncasso heeft het telefoonnummer verwijderd. Syncasso gaat er vanuit dat hiermee de klacht is afgehandeld.

Afdeling Klachtbehandeling Syncasso

Alle klachten die gemeld zijn door Roofmaster