Klachten over Smit en Legebeke

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Smit en Legebeke zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Smit en Legebeke in de categorie Deurwaarders

1 klachten gemeld
3.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

Innen van een schuld bij ons

Klacht van n2 op 15 oktober 2021 over Smit en Legebeke in de categorie Deurwaarders

Dit Deurwaarders kantoor hanteert Echt een Laster praktijk Vijf dagen in de week van 's-morgens 09.00 tot 's-middags Aan mijn mobile deze deurwaarder veroorzaakte haast een ongeluk toen de man bleef bellen En ik hem verteld had ik ben... Lees meer

Zeer onmenselijk

Klacht van Woubra op 14 september 2020 over Smit en Legebeke in de categorie Deurwaarders

Met dit incassobureau zijn geen afspraken te maken, hun wil is wet ook al is dit onmogelijk, veeleisend en onmenselijk. Ze hebben totaal geen begrip voor de situatie. Ik heb ze een meer dan redelijk voorstel gedaan die elk... Lees meer

Zeer intimiderend

Klacht van Vitamientjes op 21 november 2019 over Smit en Legebeke in de categorie Deurwaarders

Er valt met dit incassobureau geen zaak te bespreken. Ze zijn zeer intimiderend, doen beslag op huis en loon alsof het niets is, vragen hierover worden niet beantwoordt. Zeer agressieve manier van benaderen. Ben zeer boos Lees meer

Cvnn

Klacht van Ozen op 04 juli 2012 over Smit en Legebeke in de categorie Deurwaarders

Ontrecht geld vraagen ze. Omdat geen teori exzamen en geen praktijk exzamen gehad toch vragen ze volledige bedrag. Ik had al eerder vermeld e mail gestuur d maar luistrenze niet Lees meer