Klacht: smerige trein

op 29 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wij zijn vorige week dinsdag 23 aug met de trein van 6.16 uur!!!!!!! naar Enkhuizen gereden. Tot onze stomme verbazing was het een zeer smerige trein en dat voor zo’n vroeg tijdstip. Overal troep op de grond en banken, de prullenbakken waren nog bomvol, kon niets meer bij. toch iets om voor je te schamen om zoiets aan te bieden. als je in het buitenland treint, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland dan mag de NS zich kapot schamen. er waren een scholieren, geen voetbalsupporters, die smoes is er dus niet. hopelijk dat u dit zich wel aantrekt.

Schone treinen en zeker 's morgens vroeg.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 30 augustus 2016 om 15:44 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gerbria