Klacht: Smerige hut. Duur. Valse omschrijving en veel meer.

op 22 september 2016 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb een caravan voor 2 dagen geboekt in Italie met mijn kinderen. In de omschrijving stond aan zee en een heerlijk zwembad.

Ik moest voor deze 2 dagen een belachelijk bedrag betalen van € 450,- gezien de omschrijving van de camping hadden we zoiets van… Waarom ook niet….

Gezien we pas na 16:00 pas onze hut in konden, was het al geen 2 dagen maar anderhalve dag. Want je moet immers om 10:00 vertrokken zijn.

Aangekomen na een zeer lange reis werden we zeer onbeleefd ontvangen. (niet eens een welkomstdrankje) Toen we in de hut waren schrokken we ons rot. Alles was te smerig om aan te raken. De ligstoelen zaten onder de aangekoekte vogelstront. Bestek was vies en de klapstoelen van stof zaten onder de ondefinieerbare vlekken. Doucheput zal vol schaamhaar. Hier heb ik meteen melding van gemaakt door middel van foto\’s richting het hoofdkantoor. Hier kreeg ik het volgende antwoord op:

Hartelijk dank voor uw foto\’s.

Heeft u dit reeds kenbaar gemaakt bij de receptie? Wellicht dat zij iemand van de schoonmaak bij u langs kunnen sturen.

Uiteraard heeft u de mogelijkheid om ons binnen één maand na thuis komst uw ervaringen te delen via kwaliteit@vacanceselect.nl

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Medewerker

Als je dan ook nog eens bedenkt dat je verplicht € 40 schoonmaakkosten moet betalen, voel je echt bedrogen.

Vervolgens was het tijd voor onze jonge kinderen om na een lange reis eens een duik te maken in het zwembad. Het was deze dag 26 graden. Onze kinderen kwamen na 5 minuten met een treurig gezicht terug. Het zwembad is gesloten. Nou kan gebeuren. Dan maar naar de zee. Die ligt immers aan de camping toch? Nou niet dus. Er lag een openbare weg tussen de 2 gedeeltes van de camping. Helaas hadden ze ons aan de verkeerde kant van de camping geplaatst. Nou kinderen van onze leeftijd laat je niet alleen oversteken. Wat nou aan Zee??? Hierop kwam het volgende antwoord.

Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal naar wens is! Echter hebben wij een plattegrond weergeven op onze website. Hierop staat de weg weergeven. Zie onderstaande link: https://www.vacanceselect.com/nl/camping/italie/adriatische-kust/camping-laguna-village/1071#plattegrond

Wij weergeven ook op onze website dat het zwembad open is ca. 07/05 tot ca. 18/09 (dit is weersafhankelijk). De camping beslist hierover.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Medewerker

Klantenservice Vacanceselect

450 euro voor anderhalve dag smerige zooi en weinig lol is veruit belachelijk te noemen. De foto\’s kan ik hier helaas niet plaatsen maar zijn bij dit bedrijf bekend. Ik adviseer iedereen om NIET te boeken bij dit bedrijf. Je krijgt rotte appels voor zeer veel geld.

Wanneer er niemand meer boekt bij dit bedrijf.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vacanceselect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vacanceselect in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ditkanzoniet