Klacht: Smerige caravan

op 27 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Hallo,

Ik ben dit weekend op roompot beach resort in zeeland geweest, in stacaravan nr 6010. De caravan was zo ontzettend smerig dat ik het liefst meteen naar huis was gegaan. Het stonk er, overal zitten dode beesten tegen de muur kapot geslagen, overal ligt stof, spinnenwebben, de douche is geel en er zitten bloedvlekken aan het dekbed. Het is allemaal te vies om aan te raken. Ik durfde niet te douchen of de magnetron te gebruiken dus ik ben zoveel mogelijk buiten de caravan gebleven maar dat moet niet kunnen aangezien je er toch een behoorlijk bedrag voor neerlegt. Ik klaag nooit ergens en heb veel gebackpacked maar zo smerig heb ik het nog nergens gezien.

Ik vind het onacceptabel dat dit soort verblijven überhaupt verhuurd worden. Uiteraard ben ik direct naar de receptie gegaan en heb ik gevraagd of we konden ruilen of het verblijf annuleren, maar er was niks mogelijk. Alles zou vol zitten terwijl ik zelf zag dat dat niet waar was.

Kortom, ik heb een hele vervelende ervaring van toch spaarzame vakantiedagen dus ik hoop op een passende oplossing.

Groeten Niki

Het enige wat ik verwacht is dat het ergens schoon is. Hier zouden de medewerkers van roompot zelf ook niet willen zitten, zo kun je iets niet verhuren dus ik zou mijn geld graag terug willen ontvangen.

Helaas zijn de vakantiedagen niet terug te draaien.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 14 september 2016 om 10:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nikste