Klacht: Smerige banken.

op 08 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Zondag op het perron beek elsloo op een bank gewacht op de trein naar.
Maastricht toen ik opstond zat ik onder de viezigheid.
Vandaag sprak ik iemand die het op dezelfde plek vrijdag was overkomen.
Mijn conclusie dat er niet regelmatig schoongemaakt word.

Als ik netjes kan zitten.
Het is dat ik niet lang kan staan,
Dan hoefde ik er geen gebruik van te maken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 07:54 geantwoord