Klacht: Smerig smerig smerig

op 05 november 2017 over Bastion Hotel in de categorie Horeca

Onderstaande heb ik via mail heb ik aan Bastion gericht op 31/10/2017, Zowel naar Bastion Vlaardingen zelf alsook naar et hoofdkantoor. Doch helaas nog geen reactie na 1 week. Vandaar dat ik het hier neer zet.

Beste,
ik heb overnacht op maandag 30/10 in hotel bastion te Vlaardingen.
Graag wil ik even melden dat ik niet kan zeggen dat het een aangenaam verblijf was.

Op de vloer zag ik heel wat beweging van kleine beestjes. Dit was even schrikken, maar ik was moe en wilde zo vlug mogelijk slapen. Toen ik op bed lag zag ik echter ook heel wat beweging op de muren. Deze beestjes waren heel wat groter dan de beestjes op de vloer. Volgens mij zijn de beestjes op de vloer zilvervisjes, de beestjes op de muur lijken verdacht veel op kakkerlakken. Zowel van de kruipende beestjes op de vloer als op de muur heb ik filmpjes gemaakt. Toen ik ook mijn bed ging inspecteren of er beestjes in zaten, zag ik achter en onder het bed gewoon een ranzige troep. Gewoon vies. Vervolgens heb ik het kussensloop van het kussen gehaald, en daar zag ik dat het kussen door en door geel van kleur was met donkere randen, waarschijnlijk zweet en nicotine. Beroepshalve ga ik vaak op hotel, maar zo een smerige kamer heb ik nog nooit aangetroffen.

Ik heb morgens melding gemaakt van de kruipende beestjes, ook verteld dat ik ze op film had. Groot was mijn verwondering dat het personeel hier helemaal niet op reageerde. Ik heb ook de indruk dat men met deze melding ook niets zal doen. Dit wilde ik jullie even melden, in de hoop dat u er wel iets aan zal doen. Het kan toch niet zo zijn dat deze kamer opnieuw geboekt kan worden zonder dat eerst het ongedierte op een professionele manier verwijdert zal worden?

Ik hoor graag uw reactie hierop.

Graag een reactie van Bastion Hotels met uitleg wat ze er aan gaan doen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bastion Hotel over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bastion Hotel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jos vanschoenwinkel