Klacht: Smerig huisje en mierenoverlast

op 23 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hebben veel geld betaald voor een weekend in een huisje dat volstrekt niet aan onze verwachtingen heeft voldaan. Het is niet schoon omdat je aan de stoelen, deurkrukken en de trapleuning plakten. De ijskast is aan de binnenkant stuk en zag er vies uit. De wc bril ziet er vies uit van ouderdom. Kleine moeite lijkt me om een nieuwe bril er op te zetten en doucheputjes liepen niet door, want zaten verstopt waardoor je enkels in het water stonden. In een lade lagen zelfs nog vieze luiers (zie foto). Het huisje is \”kindvriendelijk\” maar op diverse plaatsen lag mierenpoeder, hetgeen erg gevaarlijk is voor onze kleine kinderen. Wij zijn zelf lang bezig geweest om de grote hoeveelheid mieren te verwijderen. We kunnen helaas nog veel meer dingen opnoemen.
Het is schandalig dat je voor een weekend zo veel betaald en dan moet je nog schoonmaken en mieren bestrijden! Het gaf niet echt een vakantie gevoel.

We zien graag een financiele compensatie tegemoet!

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 25 juli 2017 om 11:55 geantwoord

Heeft op 25 juli 2017 om 13:00 geantwoord

Wij zijn het niet eens met de geboden compensatie voor een korting bij een volgend verblijf. Wij zijn afgelopen weekend het vertrouwen verloren om een volgende keer weer naar een accommodatie van Roompot te gaan. Het is fijn dat Roompot de aanbevelingen meeneemt, alleen worden wij hiermee niet geholpen, want wij hebben het afgelopen weekend niet kunnen genieten van een vakantiegevoel als we bij de accommodatie waren. De viezigheid, de mieren, klevende deurklinken en trapleuningen, defecten aan de koelkast, vieze luiers in een lade en niet doorlopende doucheputjes etc. waren echt een zeer nare ervaring. Daarnaast is het overmatig gebruik van mierengif dat overal is gestrooid in een kindvriendelijk huis, een zeer ernstig iets, waardoor onze kinderen niet vrij konden spelen, zowel binnen als buiten.
Het is vreemd om een korting te krijgen voor een volgend verblijf, terwijl er bij het niet schoon of defect achterlaten wel een borg wordt ingehouden van 65Euro. Wij hebben een paar dagen voor aankomst nog gevraagd voor een upgrade qua huis, hier hebben we een aanzienlijk bedrag voor betaald, maar dat was het absoluut niet waard.
In plaats van de korting, zien we graag een financiële compensatie, minimaal ter hoogte van het bedrag wat we extra hebben betaald voor de upgrade, dit doet Roompot immers ook bij het niet correct achterlaten van het huis.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick Verlaan