Klacht: Smerig huisje

op 20 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Beste roompot,

Wij hebben op ma 3-07-17 t/m vrij 07-07-17 op jullie park in kijkduin gezeten(kijkduin park) huisje 497 het huisje was ontzettend smerig. We kwamen binnen het rook gewoon naar zweet/rook vervolgens zat er schimmel aan de badkamer muur lag er chips onder de bank waren de ramen helemaal vies met vette handen enz eten zat nog aan het bestek er zat nog eten aan de muur laag stof op de tv lamp zat vol met viezigheid nou zo kan ik nog wel even doorgaan.. vervolgens een klacht ingediend bij de receptie ze kwamen met de oplossing dat de volgende dag tussen 9.00 en 13.00 een poetser kwam die er uiteindelijk om 12.00 was naar mijn weten als je een klacht krijgt handel je deze als eerste af maar deze klacht was denk ik niet belangrijk genoeg. Waardoor wij een halve vakantie dag in ons huisje hebben kunnen wachten. Vervolgene zijn de poetsers wel 5 min binnen geweest hebben het bestek wat afgedaan met een doek over de ramen en de lamp afgestoft. Ze konden met eigen ogen zien hoe vies hetcwas dus je verwacht op zijn minst dat het hele huisje grondig gepoetst word. Laar helaas.. vervolgenw weer een klacht ingediend bij de receptie maar er word totaal niks naar gedaan alleeb gezegd dat er toch een poetser is geweest.. wij hebben alle dagen niet gedoucht en zijn donderdag naar huis gegaan. Dit is ronduit schandalig.
Afz fam. moerkerken

Er een redelijke oplossing voor komt en niet weer afgeacheept worden..!!

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 22 juli 2017 om 16:57 geantwoord

Heeft op 23 juli 2017 om 10:00 geantwoord

Belachelijke oplossing en dan zeggen dat de klacht serieus word genomen? Een korting op de eindschionmaak kostten op ons volgende vakantieverblijf. Helaas gaat er echt bij jullie nooit meer een volgende keer komen..!

Alle klachten die gemeld zijn door Fam moerkerken