Klacht: Smerig hotel/slechte behandeling

op 31 mei 2016 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Tijdens mijn verblijf in het Golden Tulip hotel in La Chappel sur Erdre ben ik slecht behandeld.
Allereerst wist men niet hoe men de sleutel moest instellen. Toen dat lukte bleek ik op een kamer te staan waar al iemand inzat en alle spullen open en bloot voor mij lagen. Ik had gemakkelijk beschuldigd kunnen worden van diefstal. Daarna kreeg ik een kamer die niet opgeruimd was. Bij de derde poging kreeg een goede kamer. Daarna bleek het diner gezien de prijs miserable te zijn qua portie en bovendien was het koud. Ik heb dit geweigerd en er werd mij ook geen alternatief aangeboden. Mij werd toegebeten dat ik maar ergens anders moest gaan eten in het Frans, niet wetende dat ik vloeiend Frans spraak.
De volgende dag was de bediening bij het ontbijt zwaar onder de maat en bleken de tafels niet schoon gemaakt van de vorige dag en lagen er overal broodkruimels. In gemiddelde kantine in een werkplaats is schoner. Bij het afrekenen probeerde in mijn beklag te doen in het Engels om de boel te testen en toen werd er weer in het Frans gesmoezeld dat ik gewoon dood kon vallen en deed men geen enkel poging om mij in fatsoenlijk Engels te woord te staan. Nogmaals ik spreek vloeiend Frans maar daar had ik dus gezien de ervaringen even geen zin in.Onder protest heb ik de rekening betaald omdat ik naar een afspraak moest

Een volledige vergoeding voor gemaakte kosten

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door svdh1