Klacht: smerig hotel

op 30 mei 2018 over Weekendjeweg.nl in de categorie Reizen Algemeen

Halo, wij hebben J.L een hotel overnachting geboekt, bij Hotel Den Helder
van 25-5-2018 tot en met 26-5-2018 op de naam van Willems.
we hadden kamer 207
bij binnen komst in de kamer, was het het smerig, denk bv aan nog haren en vlekken in het bed, meubels versleten, en de douche oud en vies.
we hebben het gemeld ,bij de receptie, alleen ze spreekt niet goed nederlands, lijkt me echt dat daar iets aan gedaan moet worden. !!!

graag ons geld terug, of nieuwe overnachting, waar het wel zuiver is.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Weekendjeweg.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Weekendjeweg.nl in behandeling genomen

Bericht van Weekendjeweg.nl

2 jaren geleden - Beste meneer Willems, Vriendelijk bedankt voor uw bevindingen. Vervelend om te vernemen dat uw verblijf bij Hotel Den Helder niet naar wens is geweest, daar de kamer niet naar behoren was en vies was tijdens uw verblijf. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht bij ons kenbaar te maken, dit stelt ons en het hotel in staat om de service in de toekomst te verbeteren. Uw bevindingen zijn doorgestuurd naar Hotel Den Helder en wij hebben hen gevraagd om een schriftelijke reactie. Wanneer wij een antwoord vanuit het hotel ontvangen zullen wij u hierover per e-mail informeren. Wij streven ernaar om u binnen 14 dagen van een reactie te kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jepawi