Klacht: Smerig beddengoed vorige bezoekers.

op 03 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst van het chalet in park Hunzedal lag de smerige beddengoed van de vorige bezoekers nog op de eettafel. En schoon was het beslist niet in het chalet. Vooral in de badkamer vies en radiator onder het stof. We waren er een midweek naar zijn uiteindelijk al op Donderdag naar huis gegaan ipv Vrijdag.

Gewenste Oplossing:

Een kleine tegemoetkoming want voor de prijs van een dikke €700 vonden we het niet waard!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mpostma77