Klacht: Smerig

op 22 augustus 2017 over Esso in de categorie Tankstations

Geachte Esso. Langs deze weg wil ik graag een klacht indienen over tankstation de meelakkers. Toen ik tijdens mijn werk naar de toilet wilde gaan bij uw tankstation was het te goor en smerig voor woorden mensen stonden op de toilet te spugen door de smerige taferelen die daar zichtbaar waren. Toiletpapier op de grond poep tegen de muren en op de toiletbrillen. Menstruatiebloed op de grond echt te smerig voor woorden. Dan nog niet te spreken over het eten wat er wordt verkocht. De frituurvitrine waar kroketjes en dergelijke worden warm gehouden is koud. Kroketje zijn hard van binnen en andere producten gewoonweg uitgedroogd en koud. Ik weet dat het ongezond is maar ivm werk wil ik toch soms iets hartigs, helaas durf ik t bij uw tankstation niet meer te eten uit angst om doodziek te worden. En dat bij het tankstation met de beste koffie van de a67 sorry maar ik zal daar niets meer gebruiken wat gevaar voor eigen leven kan opleveren. Ziektes doe je op bij uw tankstation!! Ik hoop hier toch heel zeker iets van te horen anders stap ik naar de voedsel en warendienst en ga hier zeker mee verder om te zorgen dat de mensen die onderweg nodig naar toilet moeten en moeten eten ivm werk dit veilig kunnen doen!

Schone toiletten en warm voedsel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Van hees