Klacht: smartwatch niet meer te koppelen

op 02 augustus 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

14 Juli 2017 heb ik een fossil Q Grant gekocht. Dit omdat ik slechthorend ben en ik dan via de horloge een melding zou krijgen als mijn telefoon gaat. De eerste 14 dagen ging dit goed. Echter toen de verbinding van de horloge met de telefoon werd verbroken kon ik hem niet meer opnieuw koppelen. Dus kan ik de horloge niet meer gebruiken waarvoor ik hem heb aangeschaft. Ik ben terug naar de verkoper geweest maar ook die kan mij niet vertellen wat er aan de hand is en ook hij krijgt hem niet meer met mijn telefoon ( Iphone 7 ). Hij heeft deze horloge niet meer op voorraad en kan hem dus niet omruilen. Deze is ook niet meer te bestellen. Wat nu??

Als mijn horloge weer gekoppeld is met mijn telefoon zodat ik de meldingen weer binnen krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 02 augustus 2017 om 13:52 geantwoord

Geachte heer /mevrouw Tobben,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Aangezien u onze service afdeling ook gemaild heeft en ik u reeds geantwoord heb, ga ik ervan uit dat dit bericht niet meer aan de orde is. Mocht het anders zijn dan kunt u ons alsnog via customerservice@fossil.nl bereiken.
Met vriendelijke groeten,
Inger-Customerservice.nl Fossil

Heeft op 02 augustus 2017 om 14:58 geantwoord

De oplossing die mij aangedragen wordt is naar mijn idee voor mij niet de passende oplossing. Gelukkig is de verkoper bereidt om wel naar een oplossing te zoeken die voor mij acceptabel is.

Bericht van Fossil

2 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Tobben, Bedankt voor uw reactie. Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met de geboden "oplossing". De vraag was gesteld of u kon proberen het horloge terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, wellicht dat het probleem daarmee verholpen was. Hierop hebben wij uiteindelijk geen reactie meer ontvangen. Goed te horen in ieder geval dat het inmiddels is/wordt opgelost met de verkoper. Mochten wij nog iets voor u moeten betekenen voor u hierin, laat het dan gerust weten via het opgegeven email adres customerservice@fossil.nl. Met vriendelijke groet, Babiche Gerritsen

Alle klachten die gemeld zijn door Beegje