Klacht: Smartwatch besteld maar nog niet ontvangen

cahaver op 29 oktober 2020 over SmartFit Pro in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juli een smartwatch besteld voor €69.95 maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Ook na talloze mailtjes krijg je alleen een standaard mailtje terug.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg of dat mijn smartwatch alsnog bezorgd wordt. En dat deze firma gedwongen wordt om te stoppen met deze praktijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SmartFit Pro

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SmartFit Pro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cahaver