Klacht: Smartphonehoesje

op 25 mei 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb geen klacht maar ben niet tevreden, ik heb een hoesje gekocht bij smartphonehoesje en wilde achteraf betalen, en daar is het door mijn eigen schuld fout gegaan dat geef ik toe, ik heb nl betaald aan smartphone in plaats van aan afterpay, maar dat is onwetendheid,n nu heb ik inmiddels van u twee keer een aanmaning ge had waarvan de laatste met verhoging van €6, toen heb ik telefonisch contact met u op genomen en daar is mij verteld dat ik de bank afschrift naar smartphone moest sturen met het verzoek of zij het naar u overmaken, maar hoe weet ik nu dat dat zal gebeuren?
ik heb er geen vertrouwen in en ben bang dat als het niet gebeurt u mij wederom een aanmaning met weer een verhoging stuurt
Mijn vraag aan u is: hoe komt dit goed?

ik ben tevreden als ik slechts het bedrag van €12,95 hoef te betalen aan u, en dat bedrag staat nu nog bij smartphonehoesje.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 25 mei 2016 om 17:46 geantwoord

Beste heer Hanekamp, deze kwestie is niet onoplosbaar, en wij gaan het voor u oplossen. U heeft 23-05-2016 contact gehad met mijn collega Lilian, zij heeft voor u de facturatie on hold gezet tot 06-06-2016 én zij heeft voor u een bericht naar Smartphonehoesjes gestuurd met het verzoek om uw betaling aan ons door te storten. Zodra Smartphonehoesjes dit heeft gedaan ontvangt u van ons een bevestiging van betaling.Ik ga er avnuit dat ik u hiermee nog meer heb kunnen gerust stellen. Met vriendelijke groet, Petra.

Alle klachten die gemeld zijn door w.hanekamp@kpnmail.nl