Klacht: Bestelling niet ontvangen

user-1434477 op 06 mei 2018 over Smartphone24uurshop.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb op 2703 2018 een bestelling geplaatst en diezelfde dag betaal. Vandaag (bijna één maand later), is mijn bestelling niet aangekomen. Ik heb meermaals met het bedrijf contact opgenomen. Ze hebben maar 1 keer geantwoord door te zeggen dat ze dat gingen nakijken en mij iets gingen laten weten. Wat ze echter nooit gedaan hebben. Ze reageren niet op mijn berichten mails of oproepen.

Gewenste Oplossing:

Graag annulatie van de bestelling en terugstorting van het bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Smartphone24uurshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Smartphone24uurshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Smartphone24uurshop.nl

Heeft op 04 juni 2018 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

De order is geannuleerd en het bedrag is reeds op uw bankrekking overgemaakt. Wij betreuren en bieden onze excuses aan voor de foute levering. Door een storing in het systeem van UPS is het pakket zoekgeraakt ! Wij hopen uw zo genoeg te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door