Klacht: smartphone 75 ipv 200 euro van groupdeal.nl

op 16 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Wij hebben onlangs een smartphone via Groupdeal aangeschaft, maar zijn daar zeer zeker niet over tevreden.

Ten eerste is de batterij ontzettend snel leeg (al binnen 24 uur) en moeten we het dus heel vaak opladen. Het is al een paar keer gebeurd dat het, midden onder het maken van een sms bericht, mij laat weten dat het binnen een paar seconden automatisch wordt uitgeschakeld.

Dat heb ik met al onze andere mobieltjes e.d. nooit eerder meegemaakt. Naar onze mening is de smartphone dan ook te licht uitgevoerd voor de opties die geboden worden.

Vanochtend nog wilde ik de smartphone weer activeren nadat het de gehele nacht aan de oplader heeft gelegen, maar hij opende weer eens niet, dus vraag ik me af of het nu is opgeladen of juist ontladen.

Ook wil ik bij deze laten weten dat er totaal geen duidelijke Nederlandse beschrijving bij de zending mee was geleverd, zodat we het zelf maar uit moeten vissen hoe het één en ander in zijn werk gaat.

We hebben geen track en tracé code ontvangen of een mailtje gehad dat het onderweg was. Ook een afleverbon ontbreekt bij deze.

Ook werd er geen telefoonnummer met de zending meegegeven die we, indien ons iets niet duidelijk was of ontevreden waren met de zending, konden bellen. Dat gaat toch immers veel sneller dan een mailtje te sturen, in de hoop dat daar zo spoedig mogelijk op wordt gereageerd.

Dank zij onze zoon en schoondochter, die daar veel handiger in zijn dan wij, hebben we dan ook deze e-mailadressen van uw organisatie kunnen vinden.

En tot opheden laten jullie niks horen en ja zo gaat de 14 dagen de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden ook snel om.(alleen maar om het uit te rekken)

Bij deze willen we dan ook SPOED per omgaande weten wat het adres is waar we de smartphone naar terug kunnen sturen en dat z.s.m. ons geldbedrag terug gestort wordt op onze rekening.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 23 januari 2014 om 10:19 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Graag ontvangen wij uw gegevens per email op: info@groupdeal.nl
Wij zullen u voorzien van de correcte retourprocedure.

Het Groupdeal Team

Alle klachten die gemeld zijn door j.hoeven1954