Klacht: SmartLife werkt niet optimaal…. (Let op: ik heb hier voor Internet gekozen omdat SmartLife nie gekozen kan worden)

op 05 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– Heb geen toegang tot opnames
– Als men toegang heeft de opnames, kunnen die niet bekeken worden
– KPN strijkt vrolijk het abonnementsgeld maandelijks op

Gewenste Oplossing:

- Het systeem optimaal werkt
- Mocht dat niet mogelijk zijn, dan moet KPN met een alternatief komen
- Abonnementsgeld over de periode dat het systeem niet goed werkte terugkrijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MZir