Klacht: Smartcare te laat en geen evenwaardige toestel

op 19 juli 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon was gevallen.Hierdoor kon hij niet meer functioneren. In mijn contract staat dat ik binnen 4 uur een gelijkwaardige leentoestel zou krijgen of een nieuwe.
Ik had gebeld naar Telfort smartcare en ze zouden pas een week naderhand kunnen komen.Dit is al 1 contract breuk.
Ten tweede komen ze met een leentoestel terwijl ik had aangegeven dat ik op vakantie ging en zo snel mogelijk een nieuw toestel zou krijgen of in iedergeval een leen toestel waar ik mee voorruit kon.
Het leen toestel dat ze mij hadden geleverd is een “samsung galaxy (eerste van zijn generatie).
De bezorger zei dat hij geen nieuwe toestellen kon geven en dat dit het enigstetoestel is als leen toestel.

Gewenste Oplossing:

Een gelijkwaardig leentoestel of een nieuw toestel.
Binnen 4 UUR!

Alle klachten die gemeld zijn door karimbouwmans