Klacht: smartcard

op 16 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 21 januari 2014 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Hertgers,

Dank u voor uw mail. De smartcard is onderweg en zou één dezer dagen binnen moeten zijn op uw huisadres. Wij willen u verzoeken om uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door edwinhertgers