Klacht: Smart TV wel geluid maar geen beeld

op 06 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Beste, ik heb een Philips Smart TV gekocht in december 2013. Medio vorig jaar het eerste probleem: wel beeld, maar geen geluid. Niet vaak, in het begin een à twee keer per maand. Het gebeurde steeds vaker en belde ik naar de Media Markt of dit probleem verholpen kon worden. Er kwam een monteur (ik dacht in oktober 2015) en hij plaatste direct een nieuw moederbord. Viel nog in de garantie periode, dus geen kosten. So far, so good.

Echter na een tijdje gebeurde het omgekeerde, wel geluid maar geen beeld. Tot nu toe enkele malen per maand, maar ook dit fenomeen komt nu steeds frequenter voor. Normaal heb ik, als het voorkomt, na een minuut of tien wel beeld. Soms moet ik de TV uitzetten en na een tijdje weer aan (dit help niet altijd). De garantie van twee jaar is voorbij, maar onlangs attendeerde mij iemand dat ik deze klacht toch moest melden, omdat Philips liever tevreden klanten heeft, die voor mond op mond reclame zorgen.

Ik ben tevreden als mijn klacht serieus wordt genomen en mijn TV weer goed werkt en hiervoor geen kosten in rekening worden gebracht. Misschien wat veel gevraagd, maar toch ....

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice Kusters