Klacht: smaragdplein

op 18 januari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag (18 jan. 2014) samen met nog 2 andere fietsers op de hoek van smaragdplein utrecht, bijna geraakt door lijn 8
Deze hield geen rekening met fietsers en ging zeer ruimdoor de bocht.
Vervolgens nog zijn deur geopend om ons commentaar te leveren?!!!!

Gewenste Oplossing:

chauffeur wijzen op zijn gedrag, zowel in het verkeer als
tegen personen.

a.u.b. rekening houden met fietsers

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door S Somai