Klacht: sluiting bandje stuk.

op 17 mei 2018 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een horloge gekregen van mijn vrouw voor ons 25 jarig huwelijk. Een prima horloge waar nooit wat aan mankeerde, maar waar nu de sluiting van het bandje stuk is gegaan. Volgens onze juwelier is dit niet meer te repareren en ook het bandje is niet te vervangen. Nu moet ik dus een goed horloge met emotionele waarde weggooien omdat het bandje stuk is. Nou gaat me dit veel te ver en ik vind dit zacht uitgedrukt te gek voor woorden. Ik ben hier dan ook ontzettend kwaad over..

Gewenste Oplossing:

als er een passende oplossing is gevonden. Ik wwet niet wat voor mogelijkheden er voor u allemaal zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Fossil

3 maanden geleden - Goedemiddag, Uit uw bericht kan ik helaas niet opmaken om welk model het gaat en hoe oud het horloge is. Ik wil graag eens met u meedenken maar wil u dan vragen om contact op te nemen met ons via customerservice@fossil.nl

Alle klachten die gemeld zijn door rikie65