Klacht: sluiting armband spontaan losgeraakt

op 18 september 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

De sluiting van een van mijn Fossil armbanden is losgeraakt aan de zijde waar dat niet zou moeten. De uiteinden van de strengetjes waar de armband uit bestaat worden door middel van een metalen bandje bijeengehouden. Dit uiteinde wordt vastgeklemd in de sluiter. Deze is echter spontaan losgeraakt. Ik droeg de armband veelvuldig. Spontaan losraken zou niet mogen voorkomen.

Tja... als de armband weer safe en naar behoren te dragen is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 18 september 2017 om 09:46 geantwoord

Goedemorgen,
Wat vervelend om te lezen dat u pech heeft met uw armband.
Ons advies zou zijn om terug te gaan / contact op te nemen met het verkooppunt. Mocht dit niet mogelijk zijn, laat het me dan gerust weten.
U kunt dan contact opnemen met de customer service onder telefoonnummer 0314-799056 of mailen naar customerservice@fossil.nl

Met vriendelijke groeten,
Inger - Customer Service

Heeft op 18 september 2017 om 10:49 geantwoord

Deze oplossing had ik zelf ook bedacht. Echter, de armand is gekocht in Zwolle en ik woon zelf in Nijkerk. Bovendien zag ik toen ik onlangs in Zwolle was, dat de winkel er niet meer is.
Als u een verkooppunt in Nijkerk of Amersfoort weet, kan ik daar het gebrek van de armband voorleggen. De vraag is of zij als niet-verkopende winkel en zonder kassabon (want die heb ik niet meer) het probleem kunnen/zullen oplossen.

Met vriendelijke groet, Peter Haan

Bericht van Fossil

4 maanden geleden - Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard wil ik graag met u meedenken binnen de mogelijkheden. In Amersfoort kunt u bijvoorbeeld eens bij HIP! naar binnen lopen. Heeft u wellicht met pin betaald toentertijd? Wellicht kunnen we dat dan gebruiken als garantiebewijs. Op al onze sierden zit een jaar garantie. Als ik verder nog iets voor u kan doen, gelieve dan contact op te nemen via eerder genoemde contactgegevens. Bij voorbaat hartelijk dank. Met vriendelijke groeten, Inger - Customer Service Fossil Group

Alle klachten die gemeld zijn door Peetha