Klacht: Sluit nooit een contract af met T-Mobile: je krijgt er spijt van

op 10 april 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik wilde mijn abonnement upgraden naar unlimited internet, maar mijn telefoonabonnement bleek toen direct naar 120 minuten gezet te worden. Hierdoor heb ik nu meer dan 300 euro extra kosten bovenop mijn normale abonnement, zonder dat ik bijzonder veel gebeld heb, en zonder dat ze me hebben gewaarschuwd.
Toen ik hierover probeerde te overleggen via de klantenservice gaven ze aan dat ze absoluut niks konden doen. Als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog 25 euro incassokosten en kon ik de kosten voor het bellen naar de klantenservice ook zelf betalen.
Wat een ongelooflijke boevenbende zeg. Ik wil bij deze mensen oprecht waarschuwen: sluit nooit een contract af bij T-Mobile want daar zul je spijt van krijgen.

Ik wil dat er over deze meer dan 300 euro meerkosten op een normale manier overlegd kan worden om tot een oplossing te komen. Ik heb het al geprobeerd via de klantenservice, en heb inmiddels een officiele klacht ingediend. Als dit niet helpt zal ik uiteraard absoluut nooit meer iets met t-mobile te maken willen hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kd999