Klacht: slotenmaker

op 04 mei 2017 over Nood24 in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik had mijn sleutels op de binnenkant van de deur laten steken. Het was reeds voor de alllereerste keer dat ik een slotenmaker nodig heb. Ik bel een 0800 nummer en de slotenmaker ging met 20tot 30 min thuis zijn . Bijgevolg duur 2 u 15 min. moeten wachten. Bij aankomt was het een meneer met een auto met nederlands nummerplaat . Het is ook een slotenmaker van AV Helmond terwijl ik in Belgie woont. Hij liet me een leeg blad tekenen met daarop geen bedragen voor hij aan de start ging. Na toch 20 min kon ik eindelijk binnen en kreeg ik de rekening van 578 euro te horen. Het is een cilinder van 30 x 30 van het merk winkhaus en maar 2 sterren. Dus een standaardcilinder en daar moet ik dan 289 euro voor betalen. vreselijk dus . Ik heb wel maar 100 euro overgemaakt aan de zaak omdat ik niet meer had. Ik vindt dit bedrag serieus wel hoog .
Wat moet ik doen met de rest van het bedrag dat nog valt te betalen.

Ik vindt dit een serieus hoog bedrag en wil dat jullie dit nakijken en oplossen voor mij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nood24

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nood24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door molly21