Klacht: Slot van koffer kapot.

op 22 juli 2016 over Douane in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter is met een hele groep naar Rio de Janeiro vertrokken om daar te werken in het HHH. Zij heeft een prachtige nieuwe koffer van Heineken ontvangen en melden mij dat bij aankomst haar slot vernield was!
Ze had de koffer net 3 dagen en kreeg hem op de plaats van bestemming niet meer open. Volgens haar heeft iemand in haar koffer gezeten. Met een mes heeft iemand hem voor haar geopend.

Gewenste Oplossing:

Als de verantwoordelijke instantie de kosten van de reparatie op zich nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douane over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douane in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door eriKuijper