Klacht: Slordige en verwarrende prijskaartjes

op 01 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Goede dag, een week geleden (ik kon dit niet eerder sturen) heb ik mijn boodschappen gedaan bij de AH in Marsdiepstraat 262, 1784 AV Den Helder. Ik wilde toen in aanbieding patat van AVIKO kopen en ik heb de gewoonte heel goed naar de prijskaartjes te kijken en vergelijken met de artikelen. En boven de gewilde artikel stond een prijs, maar via de kassa toen ik mijn boodschap wilde afrekenen, kwam een andere prijs uit. En ik zei dat die prijs niet klopte. Toen gingen twee medewerkers samen met mij naar de vriesafdeling om naar de prijs te kijken. En het blijkt dat de prijs van de gekochte artikel was drie prijskaartjes verder naar rechts en niet boven het artikel. En ik zei dat ze de spullen op hun plaatsen moeten zetten en niet de mensen verwarren. En ze lachten me nog uit, ik ben de klant, ik dacht dat jullie de klanten beter behandelden. Éen van de medewerksters zei ach mevrouw maar dat is normaal, de spullen kunnen ergens anders liggen. Het gebeurt vaker hoor.
Nou dat is nu niet de bedoeling om de klanten te gaan bedonderen en in de maling te nemen. Ik let wel op de prijskaartje en ik wist zeker dat de aanbieding prijs was wat in de krantje stond en niet wat zij zei. Ze moeten de artikelen onder of boven de werkelijke prijs zetten en niet drie straatjes verder een manier van sprake….Maar ja, misschien is het een manier van jullie om de klanten te belazeren en aan het einde van het jaar, van alle AH winkels krijgen jullie die zogenaamde winst. Want ik heb ook van andere klanten gehoord dat ze bij andere AH ook zoiets doen. Hebben jullie geen controle over wat de winkels gaan doen in jullie naam? Ik geloof dat ik ga maar voortaan naar andere winkels gaan om mijn boodschappen te doen. Ik vind het jammer hoor, want dit is al te vaak aan de gang. Ik heb mijn hele leven bij Ah geshopt en nu worden we in de maling genomen.
Jammer voor jullie, graag wil ik van jullie weten wat jullie van gaan maken. Verder wens ik jullie een hele fijne dag toe.
Met vriendelijke groeten,
Sandra-Margaret Seijdel

Wanneer ik weet dat jullie meer respect hebben voor jullie klanten als jullie alle managers van de AH winkels controleren en zeggen dat ze de spullen en de prijskaartjes bij elkaar houden en niet slordig en onverschillig doen. En voor de klanten meer respect hebben en niet uitlachen en doen of we stom zijn. Dat is echt niet professioneel en het geeft jullie ook geen serieuze en goede naam.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sunshine2016