Klacht: Slordig met bezorgen en geld terug storten

op 10 mei 2016 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Hallo,

Aantal maanden geleden geurtje besteld bestelling nummer 1903302874. Dit was een cadeau. Na weken wachten werd er niks geleverd. Vervolgens achteraan gebeld, en werd tegen mij gezegt dat ik bij een afhaalpunt mijn bestelling kon ophalen. Erheen gereden en vervolgens word er gezegt dat hier geen bestelling is afgeleverd. Weer gebeld met de bezorgsienst. Na een discussie heb ik besloten om mijn bestelling te annuleren. Na het annuleren van mijn bestelling heb ik gebeld met kijkshop om het probleem uit te leggen en gevraagd keurig mijn geld terug te storten. Dit zou gelijk geregeld worden. Na aantal weken nog geen geld op mijn rekening. Heb meerdere malen gebeld en verschillende collega’s gesproken die het wel zouden regelen. Zoals: Pauline, Amber en gisteren voor het laatst Ilona. Al deze personen zouden het regelen. Nu inmiddels 2 a 3 maanden later geen geur en geen geld mogen ontvangen! Dit vind ik zeer teleurstellend.

Mijn verzoek is dan ook om zo snel mogelijk mijn geld terug te storten.

Dat deze klacht ook bij de heer Marcel Visser terecht komt, en al mijn bel kosten vergoed worden!

En tot slot wil ik een reactie ontvangen m.b.t boven genoemde op email roykanhai@hotmail.com.

Alvast bedankt

In afwachting van uw reactie verblijf ik!

Met vriendelijke groeten,

Roy Kanhai

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roykanhai@hotmail.com