Klacht: Slippers binnen 2 weken versleten

op 12 september 2016 over Gaastra in de categorie Mode

Om het jaar koop ik slippers van Gaastra, zo ook dit seizoen. Omdat de slippers goed bevallen, koop ik ook altijd dezelfde. Dit seizoen zijn de zolen blijkbaar verandert en loop ik na 2 weken op doorgezakte slippers. Mijn oude slippers er bij gepakt en deze hebben nog een beter voetbed na 2 jaar gebruik, dan de nieuwe na 2 weken gebruik.
Kortom; na twee weken gebruik is de slipper zo doorgezakt dat het lijkt alsof je op blote voeten loopt. Dit mag je niet verwachten van slippers van 50,-

Nieuwe slippers van goede kwaliteit (c1 classic yacht) en anders mijn geld terug!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gaastra over deze klacht.

Bericht van Gaastra

2 maanden geleden - Beste heer Bogaard, Via klacht.nl heb ik uw vraag ontvangen. Ik vind het erg vervelend om te horen dat u problemen heeft met uw Gaastra Slippers Graag wil ik u vragen om met uw aankoop bon of bankafschrift terug te gaan naar de winkel waar u uw Gaastra slipers heeft gekocht. De desbetreffende winkel is uw contactpersoon, aangezien u daar een koopovereenkomst mee heeft afgesloten. Onze ervaring is dat de winkels het op prijs stellen om zelf de klachten van hun klanten op te lossen. Zij hebben altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met onze Customer service afdeling. Graag lees ik via info@gaastra.nl van u, of uw klacht op de juiste manier voor is opgelost? Ik ga ervanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groeten, Customer service team Gaastra

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 04 oktober 2016 om 16:35 geantwoord

De klacht is opgelost via de firma Ziengs:
Beste Paul Bogaard
Dank voor uw bericht via de mail.
Erg vervelend dat het voetbed van de slippers niet aan uw verwachtingen voldoet. Het advies is om met de slippers naar onze winkel in Leiden te gaan, daar kunnen onze collega's uw klacht aannemen en beoordelen. Graag de factuur van uw aankoop meebrengen naar de winkel. voor de goede orde heb ik de factuur bijgevoegd.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Willem Frieling - Ziengs Klantenservice

Namens Customer service Gaastra

Alle klachten die gemeld zijn door Gaastra slippers