Klacht: geen machtiging gegeven

Geit 5 op 06 juni 2014 over Slimq3 in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niets besteld… Niets gekregen…en toch wordt er sinds 2 maanden in mei en in juni bijna 60 euro afgeschreven..Als de

Gewenste Oplossing:

Als het geld niet meer van mijn rekening word afgeschreven..

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slimq3 over deze klacht.

Bericht van Slimq3

8 jaren geleden - Geachte mevrouw van den Wildenberg, Wij hebben getracht uw gegevens na te kijken, echter wij kunnen niets terugvinden. U zit nu in ons klantensysteem van SlimQ3. Wilt u a.u.b. nagaan of het een product van Slimq3 is of misschien iets anders? Met vriendelijke groet, klantenservice SlimQ3

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slimq3 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slimq3 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Slimq3

Heeft op 19 juni 2014 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van den Wildenberg,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw abonnement stopgezet.
U zult geen zendingen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

SlimQ3 Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door