Klacht: slimme weegschaal met bluetooth functie

op 15 mei 2020 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte directie outspot

ik heb op 1452020 een slimme weegschaal met bluetooth functie besteld en betaald!
maar !!! ik kreeg deze ochtend een mail van jullie dat deze bestelling niet ok was ,heb ik een fout gemaakt weet ik niet maar het geld is wel van mijn rekening aan jullie betaald .
Hofmans christel

Gewenste Oplossing:

als ik deze bestelling wel degelijk ga geleverd krijgen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 28 mei 2020 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant

Bedankt om contact op te nemen met de helpdesk van Outspot.

Door een technisch probleem hebben we nu pas uw betaling voor een slimme weegschaal teruggevonden.

We zullen uw bestelling zo vlug mogelijk verwerken en bij u thuis laten leveren.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met een traceercode. Met deze code kunt u de leveringsstatus van uw bestelling opvolgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Indien u nog opmerkingen of vragen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren. We helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Het Outspot-team

Alle klachten die gemeld zijn door christel hofmans