Klacht: Slijtage en wel veel te snel voor de prijs van deze kortebroek

op 24 juli 2017 over Gaastra in de categorie Mode

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gaastra

Bericht van Gaastra

4 maanden geleden - Geachte heer Dekker, Hartelijk dank voor uw bericht. Om u snel en adequaat een antwoord te kunnen geven wil ik graag verder mail verkeer via customer.service@gaastra.nl laten lopen. Met vriendelijke groeten, Rietje Cornelissen Customer service team Gaastra

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 27 juli 2017 om 13:27 geantwoord

Geachte heer Dekker,
Aan de hand van het door u gegeven artikelnummer kunnen wij het seizoen traceren waarin het is uitgeleverd aan onze klant.
Wij als fabrikant maken afspraken met onze klanten over de garantietermijn.
Dit is ook de reden dat wij alle consumenten vragen klachten op te lossen met de winkel waar het artikel is gekocht. Onze klant kan dan gebruik maken van onze Customer Service afdeling. Echter is uw aankoop adres al geruime tijd geen klant meer van Gaastra.
Voor uw korte broek met artikelnummer 35.6943.11 uitgeleverd in voorjaar 2011 is deze garantietermijn verstreken.
Aangezien u geen aankoop documentatie kunt overleggen is voor mij niet te zien wanneer u de korte broek heeft gekocht en hoe snel de slijtage heeft plaats gevonden.
Gezien bovenstaand antwoord, vertrouw ik erop dat u zult begrijpen dat wij als producent niets voor u kunnen betekenen.
Voor meer informatie over uw recht als consument heeft de consumenten bond een website ontwikkeld
waar u antwoord kunt krijgen op alle consumenten klachten/vragen. www.consuwijzer.nl
Deze website is voor ons beide van belang. Hij behandeld niet alleen de rechten maar ook de plichten van alle partijen.
Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten/Kind regards
Customer Service
E customer.service@doniger-fashion.com

Alle klachten die gemeld zijn door P.H.Dekker