Klacht: Slechtste vakantie ooit

op 13 juli 2019 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Het is niet opgelost: Een compensatie aanbieden met een Roompot-waardebon van 25 euro maakt een verknalde vakantie niet goed.

Het beleid van Roompot deugd niet. Een Huis verhuren aan iemand met een hond moet je niet willen verhuren als de aanleunwoning verbouwd wordt en er al om 7.00 Roompot-bouwvakkers kabaal staan te maken naast je huisje en er vanaf 8.45 dagelijks geboord en getimmerd wordt. Ik heb niet de dingen kunnen doen wat we gepland hadden deze vakantie. Door de herrie konden we de hond niet alleen in het huisje laten en hebben we niet de dingen kunnen doen wat we gepland hadden. Als je een klacht hierover indient krijg je van Roompot te horen dat ze gewoon vanaf 8.00 mogen boren en timmeren , en de dag erna gaat het gewoon door. Beste mensen, Als jullie graag in jullie vakantie willen uitslapen, en een gesprek willen kunnen voeren zonder geboor en getimmer, en de hond een paar uurtjes in het huisje willen laten dan, moeten jullie zeker niet naar Roompot toe gaan. Dit was voor ons de eerste keer Roompot, en ook gelijk de laatste keer.

in bijna elk antwoord lees je hier.. Wat jammer dat het niet naar wens was. Dat vinden wij jammer, omdat we graag al onze gasten een prettig verblijf bieden… dat hebben we dus gemerkt hoe roompot je het verblijf met bouwlawaai toewenst.
Ander voorbeeld: Een stel met 2 kinderen kregen een smerig huis. oplossing was van roompot om te verhuizen. Dat stel kreeg het huisje boven ons waardoor ze ook in de herrie zaten, dat stel is nog niet meer gaan klagen over de herrie omdat ze geen zin hadden om weer te moeten gaan verhuizen. Roompot heeft alleen verhuis oplossingen… zorg dat je je rotzooi in orde hebt.. en gun iedereen daadwerkelijk een fijn verblijf.

Op zijn minst de helft van de van de boekingskosten terug, zodat we ergens anders wel van een welverdiende vakantie kunnen genieten bij een professionele vakantiehuis aanbieder.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 18 juli 2019 om 17:00 geantwoord

Heeft op 18 juli 2019 om 18:11 geantwoord

Een verknalde vakantie goedmaken met een Roompot waardebon van 25 euro is echt geen compensatie.

Bericht van Roompot

1 jaar geleden - Beste meneer Iedema,Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het jammer dat u zich niet kunt vinden in de door ons aangeboden horecacheque t.w.v. € 50,00 of een korting voor hetzelfde bedrag. Mocht u zich toch bedenken, vernemen wij het graag van u.Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Roger.i