Klacht: slechtste servioce ooit

op 02 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Uw klacht: Pakket niet geleverd – ondanks de koerier beweert aanwezig geweest te zijn. – Track & Trace werkte niet – Geen sms 30 min op voorhand gekregen – Geen telefoon gehad van de koerier – bij ‘afwezigheid’ – Koerier heeft niet gewacht om nog eens aan te bellen – paar minuten later – call center wist niets van levering (zo werd er mij voortdurend smoesjes aangesmeerd dat het pakket onder weg was (12.15; 13u; 14.15: 15.15!!!) – 1 persoon bij het call center was zo onbeschoft om de telefoon neer te gooien Pas om 15.45 werd het duidelijk dat de koerier niet meer ging komen Dit is ongezien en totaal onprofessioneel vanuit jullie personeel, processen en systemen!!

- fouterkenning
- geldelijke compensatie - halve dag verlof moeten nemen op mijn werk!!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 juni 2016 om 08:49 geantwoord

Geachte heer Frison,

Allereerst onze excuses voor het feit dat de Track&Trace niet werkte. Uit controle van de gegevens is gebleken dat het systeem in de wagen van de koerier niet werkte wegens een defect. Ik heb dit dan ook doorgezet naar het desbetreffende depot zodat ze hier acties op kunnen ondernemen.

Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van het callcenter. Klantvriendelijkheid staat bij ons voorop! Het gesprek welke u heeft gevoerd met onze medewerker zal worden terug geluisterd en besproken met de betreffende medewerker.

Gelukkig zie ik dat u contact heeft gehad met mijn collega via Facebook en dat uw order gisteren succesvol werd afgeleverd.

Ik begrijp uiteraard dat u een compensatie wenst voor de opgenomen vrije dag. Spijtig genoeg kunnen we u geen compensatie bieden. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten!

Verder wil ik u nog een heel fijne dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
Sharon