Klacht: Slechtste klantenservice ooit

op 01 juni 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

2 matrassen besteld deze hadden een verlate levering door problemen bij de leverancier. Dat kan. Maar communiceer daar over met je klant. wel 10 keer er achteraan moeten bellen. loze beloften over korting di weer terug gedraaid werd. Margo moet zich schamen. en een cursus hoe kom ik uit mijn woorden. Afgelopen zondag in de winkel in eindhoven geweest om een kadobon in de wisselen voor geld.Ook zij schaamde zich voor hun klanten service. Iets kopen doe ik daar niet meer. De matrassen slapen wel heerlijk. Ook zij schaamde zich voor hun klanten service.

Sanders meubelstad beterschap gewenst met jullie klantenservice

Bij een klantenservice die gewoon verteld en communiceert bij verlate levering wat gewoon moet kunnen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 01 juni 2016 om 15:59 geantwoord

Beste van de Molengraaf,

Vervelend te vernemen dat u geen goede ervaring heeft met de klantenservice van Sanders Meubelstad. Wij nemen uw opbouwende kritiek mee.

Fijn te lezen dat de matrassen goed slapen en wensen u veel plezier met de aankoop.

Wij wensen u een fijne dag toe.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 01 juni 2016 om 19:56 geantwoord

zeg nu gewoon het zelfde als de winkel. Er is iets heel erg mis bij jullie klantenservice. In eindhoven schamen ze zich voor de klantenservice. Als je hier niks aan doet denk ik dat iedereen moet vrezen voor zijn baan. Dus wat ik wil horen is. Sorry idd hebben wij een @$#/# klantenservice. pas dan ben nu ik tevreden. dat ik maar 50 euro compensatie heb gehad ipv de in eerste instantie beloofde 100 euro mindering niet op factuur. vergeten we dan maar

mvg bram

Alle klachten die gemeld zijn door kersenpit