Klacht: slechtste klantenservice ever!!

op 30 juli 2015 over Online in de categorie Alles-in-1

Gebeld met online om abo op te zeggen. Prima, geregeld zegt de meneer aan de andere kant.
De volgende ochtend ligt internet eruit. Hmm vreemd denk ik zo. Bellen met de klantenservice. Dame probeert te helpen denkt ze. Spreekt zeer onduidelijk, bijna niet te verstaan. Zowaar na een half uur aan de lijn te zitten, ineens werkt de modem weer. Gauw mijn dingen geregeld op internet. Vervolgens een middag op stap gegaan. Bij thuiskomst blijkt internet het weer niet te doen. Harde reset en alles gedaan, niks helpt.
Dan maar weer bellen. Dame helpt (mijn man belt nu) ik hoor dezelfde stem. Dat is raar, dat zou betekenen dat ze langer dan 10 uur werkt… Maar goed. Al met al aan het lijntje gehouden worden. Doorverbonden naar planning voor monteur. Weer vijf minuten wachten. Nee meneer dit is iets voor de td. Dit kan een monteur niet verhelpen. Ik vraag nog of dat een monteur niet kan kijken of de modem stuk is. Nee dit is voor de td. Als u maandag niks heeft gehoord of internet hebt kunt u weer bellen. Pardon??? Er moet gewerkt worden en daarvoor is internet verbinding wel nodig.
Ik vind dit ronduit onprofessioneel van Online. Als je je klant eventueel nog wilt houden, moet je toch echt beter je best doen om de klant tevreden te houden.
Als Online niet binnen 24 uur verbetering levert, krijgen ze een klacht aan hun broek. Ik kan geen week wachten!!!!

Binnen nu en 24 uur contact en constructive oplossing zodat ik kan werken etc.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Angelique Smit

5 jaren geleden - het is nu bijna een maand geleden dat ik deze klacht heb geplaatst. In de tussentijd heb ik weer contact met ze gehad. Ze zouden (let wel!!!) begin augustus een nieuwe modem sturen. Dit ozu 3 tot 5 werkdagen duren. Echter, geloof het of niet, ik heb nog steeds geen nieuwe modem en over 5 dagen houdt ons abonnement gelukkig op bij Online. Ook gevraagd om een teruggave van kosten. Ook niks van gehoord. Afgelopen week maar weer twee keer gemaild, ik ga niet meer bellen omdat het me teveel geld kost en ik niet word geholpen naar behoren. En wederom GEEN reactie van Online!!

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Smit