Klacht: Slechtste klanten service van Nederland

op 10 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze mensen zijn gewoon niet te bereiken. Het is al meer dan 7 maanden dat ik een elektrische bed bij ze heb gekocht! Ik heb duizenden keer gebeld om hulp te krigen(mijn bed is kapot)maar nooit iets duidelijk. Er zijn mensen gewest en niks!!! niet te geloven! morgen(11.07.2012) afspraak met Juridische hulp! En ik zal zorgen dat zij ook schade vergoeding gaan betalen, want mijn partner had een elektrische bed nodig door zijn rug hernia. In al die manden is zijn situatie erger gevorden.

Gewenste Oplossing:

nieuwe bed, schade vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ionbaron