Klacht: Slechts helft van beloofde internetsnelheid wordt behaald

op 17 mei 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Het basis abonnement bij Online belooft max 30mb/s, dit abonnement hebben we in combinatie met interactieve tv. De werkelijke maximaal haalbare snelheid op ons adres blijkt 16 mb/s te zijn. Dit betekent dat en tv kijken en bijvoorbeeld op de computer netflix niet tegelijkertijd kan. Online bevestigt dit, maar wil hier niets aan veranderen. Ze vinden het spijtig dat ik niet eerder geinformeerd ben hierover. Ze bieden wel aan om de abonnementsvoorwaarden naar beneden bij te stellen, als ik mijn abonnement verder verleng. Dit is pure chantage. Er wordt niet geleverd wat er is beloofd en de partij die in gebreke blijft wil alleen dit oplossen door mij nog langer te verplichten hun service af te nemen die niet voldoet het hetgeen beloofd is in het contract.

Als mijn contract wordt ontbonden, of in ieder geval het contract qua tarief naar beneden wordt bijgesteld voor de rest van de looptijd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Knulst
x