Klacht: slechts 1 cadeaubon per bestelling

op 09 augustus 2016 over Personeelsvoordeelwinkel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Onlangs enkele toegangskaartjes aangeschaft bij de PVW, de aanbieding was 1 euro per kaartje maar later bleek dat per kaartje een cadeaubon van 6,95 erbij aangeschaft diende te worden.
In 1e instantie geen probleem, kaartje was dan nog steeds iets goedkoper en ik was in de veronderstelling dat ik voor een kleine 28 euro (4×6,95 ) iets kon aanschaffen bij de PVW.
Helaas die vlieger gaat niet op,je kunt slechts 1 bon per keer inleveren, dit staat dus nergens vermeld, ook de klantenservice gaat hier niet op in en als reactie krijg je dan:we hebben zoveel leuke reacties gehad op deze actie; komt op mij over van: waarom klaag je eigenlijk.

De mogelijkheid om cadeaubonnen te combineren, danwel 1 totaalbon

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Personeelsvoordeelwinkel.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Personeelsvoordeelwinkel.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Personeelsvoordeelwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Personeelsvoordeelwinkel.nl

Heeft op 11 april 2017 om 12:54 geantwoord

Deze klacht is inmiddels verouderd en daardoor niet meer van toepassing. Echter willen wij via dit platform alsnog een reactie plaatsen. Bij de desbetreffende actie kregen al onze klanten een cadeaubon pér ticket aangeboden, als een extra korting op het product. Hierin is helaas enige onduidelijkheid geschept vanaf onze kant. Daarbij heeft onze klantenservice niet adequaat genoeg gereageerd op uw melding. Hier zullen wij in het vervolg scherper op zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Heeft op 14 april 2017 om 06:29 geantwoord

Na een half jaar een algemeen excuus terwijl de klantenservice destijds erg bot reageerde, zwak gebaar en zelfs geen persoonlijk excuus, maar na een half jaar was ik deze kwestie ook alweer vergeten eigenlijk.

Alle klachten die gemeld zijn door WilcoT