Klacht: slechte zoekresultaten en onduidelijk overzicht

op 21 maart 2020 over Google in de categorie Zoekdiensten

Hallo,

Met het zoeken op Google op de pc of laptop vind ik de zoekresultaten echt te verwarrend en te onduidelijk geworden. Vervelend is dat ik soms een flits zie van het antwoord en dan word het overspoeld met advertenties. Ik heb het idee dat de pagina met zoekresultaten veel beter moet kunnen. En dat word bewezen door de resultaten als ik zoek met mijn mobiele telefoon. Daar zie ik bovenaan altijd keurig een getypt antwoord en daaronder allerlei pagina’s over wat ik zocht.
De Google zoekmachine vind ik nu echt zo vervelend dat ik iets anders ga gebruiken. Ik ben erg trouw aan Google geweest, vul allerlei reviews in, probeer info aan te vullen etc. Maar het ongemak is me nu wat te hoog geworden.
Al eerder heb ik geprobeerd hierover een klacht te sturen maar daar heb ik niets meer over gehoord. Hopelijk zijn er oplossingen te vinden.

Met vriendelijke groet

Als de gezochte resultaten overzichtelijk in beeld staan zonder eerst een halve pagina met adverteerders op gesponsorde pagina's. Dat ik niet meer op de pagina hoef te zoeken naar de naar de resultaten van de zoekactie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bas3773