Klacht: Slechte voorlichting en service

op 14 september 2017 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Mijn Tefal Optiegrill welke zorgt dat je met een ingenieus systeem je vlees kan grillen op iedere gewenste garing. Na enige tijd gebruiken werkt de grill nog wel maar alleen handmatig. Nu was ik laatst in een Tefal winkel in Roermond en vroeg of dit een bekende klacht was. Jazeker u kunt hem opsturen en dan wordt dit gratis gerepareerd is service. En ik kreeg van de 2 vriendelijke dames het telefoonnummer mee van de consumentenservice. Ik heb gebeld, toen kreeg ik te horen nee hoor als het apparaat buiten de garantie valt betaalt u de verzendkosten van Euro 23,95. Helaas de dames in de winkel hadden het niet goed maar dit begrijp ik. Ook begreep ik van deze persoon dat het resetten van het apparaat dan service was omdat de nieuwere apparaten deze klacht niet hebben na verloop van tijd. Dus bedrag overgemaakt en artikel weggebracht. Nu krijg ik een mail dat ik na betaling van nog eens Euro 18,40 het apparaat terug kan krijgen en dat het anders vernietigd wordt. Direct in de telefoon geklommen. Tsja mevrouw iedere garantie heeft een kop en een staart en u bent akkoord gegaan met de voorwaarden. Ehm dus de mevrouw gaf mij verkeerde info, eerst al in de winkel en later aan de telefoon en ik had in de kleine lettertjes moeten controleren of ik de juiste info gekregen heb… Eh ja daar komt het wel op neer. U hebt 2 opties betalen of vernietigen. Maar mevrouw u begrijpt toch dat ik geen Euro 50 ga betalen voor een gekregen apparaat. Eh nogmaals u had beter moeten lezen… U hebt 2 opties in de mail gekregen en dat is het…. Mevrouw beëindigt het gesprek en wenst mij nog een fijne dag!!! nou ja zeg.

Wanneer ik het 2e bedrag van Euro 18,40 niet hoef te betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Invierno