Klacht: Slechte verpakking/ doosje

op 28 september 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

L’Oreal Preference 3.16 Deep Purple, gekocht vandaag bij Kruidvat Op de Kamp in Landgraaf voor €16,98.
Alle doosjes waren niet dichtgeplakt, de deksels konden zo open, verpakkingen zagen er smoezelig en gekreukt uit. Je moest het doosje voorzichtig vasthouden anders sprong de deksel open en viel de gehele inhoud op de grond. Voor het bedrag van 17 euro en het merk L’Oreal verwacht ik toch echt een fatsoenlijke,degelijke verpakking, dichtgeplakt en dat deze netjes oogt, maar niet dit. Ik weet niet of de slechte verpakking een fout is van de fabriek of dat het Kruidvat slecht omgaat bij het bijvullen in de schappen. Als dit niet verbeterd dan stap ik over op een ander merk haarverf. Ik hoop dat u hier verbetering inbrengt.

Een stevige, degelijke en dichtgeplakte verpakking en personeel dat in de winkels correct omgaat met de koopwaar.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 29 september 2016 om 14:36 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met mevrouw gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact, hebben wij samen afgesproken om een vervangend product naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij dit product weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door Scylla