Klacht: Slechte verkoop.

T zanders op 02 april 2018 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

In Venlo in de winkel rond gekeken en zagen een mooi karpet liggen.
Een verkoper erbij geroepen en gevraagd waar de grootste maat lag, die liggen altijd onder aan zei hij, er werd niet gevraagd of hij ze er even uit moest halen voor ons, en weg was hij.
Toen maar zelf liggen duwen en trekken tot we de zware mat er uit hadden.
Er kwam een verkoopster kijken en vroeg of ze kon helpen maar ik zag meteen dat de mooie lichte kleur van de mat smoezelig was.
Om een lang verhaal kort temaken bleek het een mat te zijn die drie maanden in de winkel had gelegen als showmodel.
We konden ze kopen voor 15.00 euro minder als de verkoopprijs, dus niet.
Daarna zegt ze je kunt ze ook schoon maken.
En toen zei ze pas dat er ook een nieuwe te bestellen kon.
Wij voelde ons een beetje beet genomen.
Zet gewoon op de mat dat het een showmodel is.
In ieder geval wij vonden dit geen perfecte verkoop.

Eerlijk en oprechte verkoop.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 04 april 2018 om 08:53 geantwoord

Beste meneermevrouw Zanders,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat u in onze winkel in Venlo niet de service heeft ontvangen die u mag verwachten. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.

U mag altijd een eerlijke en oprechte verkoop verwachten. Dat dit niet is nagekomen pakken wij uiteraard op met de verantwoordelijken in het filiaal in Venlo. We zijn daarom ook blij dat u uw ervaring deelt, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Vriendelijke groeten,
Tari

Alle klachten die gemeld zijn door