Klacht: Slechte verbinding / slechte service

op 04 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

– Altijd belabberde verbinding tv. Tussen 18 en 23 uur haperende tv beeld. Sinds gisteren ook geen internet en geen tv.
– er zou vandaag een monteur komen. Vrij genomen maar de monteur kwam niet en liet niets horen. Gebeld naar klantenservice en ze vonden het kennelijk normaal. Ik moet terugbellen morgen voor een nieuw afspraak.
– in feite nooit gekregen waarvoor ik betaal en het product internet en tv light deed nooit wat het beloofd.

- Binnen 1 week vanaf gisteren de gebreken herstellen en het product laten doen wat het beloofde.
- schade vergoeden van niet genoten diensten (geen internet, geen tv en haperende beeld tv)
- of contractontbinding.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht MohaAjou

2 maanden geleden - Tele2 liet Klacht.nl weten de klacht niet in behandeling te nemen. Overigens heeft de monteurdienst 3 keer toegezegd langs te komen maar geen een keer langs gekomen. De laatste keer kwamen ze naar de wijkcentrale maar niet naar het woonadres zoals afgesproken. Elke keer als ik bel verwijzen ze naar de storingsdienst maar deze werkt slordig en komt afspraken niet na. Tele2 reageert niet op klachten via contactformulier. Men zegt binnen 30 dagen te reageren. Geen enkel vertrouwen meer in deze provider.

Alle klachten die gemeld zijn door MohaAjou